МАҚСАТТЫ АУДИТОРИЯ: басқару қызметі және шиеліністерді шешу саласындағы келіссөздер технологиясын зерделеуге ниет білдірген мемлекеттік қызметшілер.
МАҚСАТЫ: Шиеленістерді басқару және коммуникация түрлерін, құрылымын ашып көрсету және арнайы ұйымдық мінез құлықтық түсінікті қалыптастыру.
ШОЛУ:
- Ұйымдағы коммуникация
- Коммуникация процесі
- Коммуникациядағы кедергілер және жою әдістері
- Коммуникациядағы байланыстық әрекеттер
- Келіссөздер негізінде шиеленістерді реттеу.
- Келіссөздер жүргізу.
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:
- “шиеленіс” ұғымын, шиеленістер үлгісі мен типологиясын анықтаудың негізгі тәсілдері;
- шиеленістер жүйелік сипаттамалары, себептері, басқару жүйесіндегі шиеленістердің қалыптасуы және өту шарттары
- шиеленістерді диагностикалаудың әдістері мен әдістемелері;
- ұйымдарда шиеленістерді басқару әдістері мен технологиялары
- digital-коммуникация ережелері;
- тиімді жазбаша коммуникациялардың тән белгілері;
- менеджменттің коммуникациялық стильдері;
ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР :
- Ынтымақтастық
- Қызметті басқару
- Шешім қабылдау
- Жауапкершілік
- Бастамашылық
ТРЕНЕРЛЕР
Жансейтов Азамат Төлешевич – Е.А. Бөкетов атындағы ҚарМУ аға оқытушысы
Тусупова Сауле Абильхановна – ҚР Президентінің жанындағы Мемлекеттік басқару Академиясының Қарағанды облысы бойынша филиалының оқытушысы